fredag 18 maj 2007

Heute, Mr Ease


Jag var i Berlin i helgen. Många krigsminnen som kom upp till ytan. Dit åker jag inte igen. Tvi. Skoja bara. Jag och frugan åker dit igen i slutet på juli. Då blir det kryddkorv och rökheroin family style.

Idag fikade me & the missus på Copa Cobana i Hornstull. Vid bordet bredvid vårt satt Johan Duncansson (Radio Dept) tillsammans med en lady friend. Han hade fyndat en hel LP-hög och mina korpgluggar uppfattade både Wham och Ratata. Vad må det bliva av nästa Radio Dept-album?
Jag såg inte vad han åt för macka mer än att den inte var särskilt GI.

Sedan åkte vi till Room på Kungsholmen och där provade Robert Broberg en ny soffa. Hans lady friend såg ut som en panda som precis hoppat av skiftet på Café String.

Ah, alla dessa kändisar.

Dagens WTF: Anal spray is the shit.
I Berlin bodde vi på ett hotell som låg väldigt nära en vuxenvideouthyrare. Han sålde även andra grejer. Analspray till exempel. Frågan är om den är bedövande eller bara lubrikant?
Lubrikant är ett roligt ord. Ho ho, jag är en lubrikant musikant!

Inga kommentarer: